Szkoła Podstawowa nr 127

Wyszukiwarka

Szkoła Podstawowa nr 127

03-438 Warszawa

ul. Kowieńska 12/20

tel. 22 619 30 88

Poradnia Psychologicznego Centrum Wsparcia dla Rodziców i Uczniów

Szanowni Państwo,

informujemy, że nasza Poradnia jest jednym z filarów, utworzonego przez Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Psychologicznego Centrum Wsparcia dla Rodziców i Uczniów.

Placówki należące do Centrum mają za główny cel udzielać pomocy psychologicznej w czasie epidemii koronowirusa w Polsce.

Specjaliści Poradni będą udzielać wsparcia psychologicznego od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 19.00

pod nr tel. 22 619 01 94 lub 22 619 81 59. Istnieje również możliwość kontaktu mailowego ze specjalistami, którzy pracują zdalnie.

Kontakty dostępne są na stronie Poradni w zakładce: O Poradni – Maile do specjalistów.

Z naszej pomocy mogą także korzystać nauczyciele i inne osoby (np. pracownicy niepedagogiczni) pracujące w Dzielnicy Praga – Północ, związane z praską oświatą.

 

Ponadto pomoc dla rodziców uruchamiają dwie specjalistyczne poradnie psychologiczno-pedagogiczne  - „Uniwersytet dla Rodziców” (UdR) i Młodzieżowy Ośrodek Profilaktyki i Psychoterapii „MOP”. 

Rodzic dzwoniąc do tych poradni, otrzyma porady dotyczące postępowania z dziećmi, które znalazły się w nowej, nieznanej sobie sytuacji - bez zwykłych kontaktów z rówieśnikami, zabaw w przedszkolach,

codziennej nauki w szkole, która zastąpiona została w sposób nagły nauką zdalną.

 

Od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 18.00 telefon rodzicielski jest czynny pod numerami:  510 205 050  (UdR) i 519 047 372 („MOP”)

w sobotę i niedzielę w godzinach 10.00 – 16.00 pod numerem: 519 047 370 (UdR)

Dodatkowo Warszawskie Centrum Inicjatyw Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń, wspierać będzie rodziców w towarzyszeniu dzieciom w edukacji online.

Wysyłając mail na adres: zapytajeksperta@wcies.edu.pl rodzice otrzymają rady i wskazówki merytoryczne jak uczyć się w „domowej” szkole.

Na merytoryczne pytania odpowiadają nauczyciele poszczególnych przedmiotów. Uwaga: eksperci nie będą rozwiązywać całych zadań np. z matematyki.